U okviru „Dana Crne Gore u Sloveniji“, Ministarstvo održivog razvoja i turizma i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u saradnji sa Ambasadom Crne Gore u Sloveniji i lokalnim turističkim organizacijama, organizovali su “Dan crnogorskog turizma” u Celju i Ljubljani.
Tokom Međunarodnog sajma preduzetništva u Celju, na kojem Crna Gora učestvuje kao zemlja partner, direktorica NTO CG Željka Radak Kukavičić predstvila je crnogorsku turističku ponudu sa posebnim akcentom na aktivnom turizmu, dok su predstavnici lokalnih turističkih organizacija predstavili svoje gradove kroz bogat i raznovrstan kulturno-umjetnički program. Nastupile su mažoretke iz Herceg Novog, Gradska muzika Budve, folklorna društva iz Bara i Ulcinja, karnevalske maske iz Kotora i klapa “Assa Voce” iz Podgorice.
Direktorica NTO CG, Željka Radak Kukavičić pozvala je građane Slovenije da dođu na odmor u Crnu Goru gdje ih tokom cijele godine očekuje raznovrsna ponuda sa preko 250 manifestacija od kojih će se neke održati u narednom periodu.
“Na ovom tržištu , ono na što stavljamo poseban akcenat je ponuda za postsezonu, i svakako doček Nove Godine, zimska sezona. Čini mi se da gosti sa ovog tržišta, kada dolaze u Crnu Goru sve više preferiraju aktivan odmor u prirodi tako da smo i ovom prilikom prezentovali ponudu koja se odnosi na segment pješačenja i biciklizma, kajak, rafting, kanjoning i veliki broj manifestacija. Podjsetiću da smo do sada u Crnoj Gori organizovali preko 250 manifestacija, a veliki broj njih je još pred nama,” istakla je Radak Kukavičić.
Ona se osvrnula i na nastup turističke privrede u Sloveniji, ali i na dobru avio povezanost koja je poboljšana u prethodnom periodu.
“Važno je reći da je crnogorska turistička privreda iskoristila priliku da prezentuje one ponude cijena koje su sada interesantne za postsezonu. Postoji jako dobra avio povezanost između Crne Gore i Slovenije, imamo dnevne letove na relaciji Podgorica- Ljubljana, čime sa ta komunikacija poboljšala. Ove godine, imajući u vidu da je ovo sajam privrede, pored turističke ponude svoju ponudu prezentuju i poljoprivredni proizvođači. Tu su brojni porizvođači mesnih proizvoda , sira, a s obzirom da je ovogodišnja kampanja pod nazivom ” Dobro.Bolje.Domaće”, ovdje u Sloveniji se pokazalo da je taj spoj turizma i poljoprivrede nešto što je dodatna vrijednost našoj turističkoj ponudi. Gosti kada dođu u CG , pored prelijepe prirode koju imamo, ono što jako dobre pamte su ukusi i mirisi, i upravo su ovdje u prilici da probaju naše domaće proizvode, i da se dodatno inspirišu da dođu i dio odmora provedu u Crnoj Gori,“ kazala je ona.
Crnogorski turizam posebno se promoviše i u Ljubljani, u okviru “Dana Crne Gore u Ljubljani” koji se održavaju uporedo sa celjskim sajmom.
“Dan crnogorskog turizma u Ljubljani” održava se u popodnevnim časovima na trgu u Strtjarevoj ulici, gdje će takođe, kroz zabavni program koji su pripremile lokalne turističke organizacije Ulcinja, Bara, Budve, Tivta, Kotora, Herceg Novog i Podgorice, biti predstavljena crnogorska kultura i tradicija.
Join the discussion