Kompanija Montenegro Airlines (MA) za devet mjeseci ove godine prevezla je 540.764 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je 12.944 putnika više u odnosu na isti period lani.
“MA je samo tokom septembra ove godine prevezao 74.390 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 1.633 putnika ili 2,25% više u odnosu na septembar 2018. godine”, navode iz MA.
Ovi komercijalni pokazatelji su najbolji u istoriji poslovanja MA, navode iz kompanije, “čak i u odnosu na prethodnu godinu koja je bila rekordna po broju prevezenih putnika”.
“Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima, posebno imajući u vidu činjenicu da su ostvareni u uslovima velike i u određenom obimu i nelojalne konkurencije na tržištu. Takođe, otežavajući faktori u svijetu komercijalne avijacije koji su između ostalog i doveli do bankrotstva nekoliko avio-kompanija kao što su Adria Airways, XL Airways i Aigle Azur, kao i do propasti najstarijeg tur-operatera na svijetu kompanije Thomas Cook, nijesu zaobišli ni MA. Uprkos svemu tome, optimizaciijom poslovanja i odgovornim planiranjem saobraćaja, uz razumijevanje i podršku od strane vlasnika, uspjeli smo da ostvarimo još bolji komercijalni rezultat u odnosu na prošlu godinu”, kazao je Živko Banjević, izvršni direktor MA.
On je istakao da MA zasigurno ima pozitivne efekte na cjelokupnu turističku i ukupnu privredu Crne Gore.
“Ukupan direktni i indirektni doprinos MA na godišnjem nivou veći je od 170 miliona eura. Za posljednje dvije i po godine, ta je cifra premašila pola milijarde eura”, rekao je Banjević.
Rekordni rezultati za septembar odnosno za devet mjeseci ove godine, govore u prilog tome da ćemo ostvariti zacrtani plan i do kraja godine prevesti oko 660.000 putnika i time premašiti prošlogodišnji rekord od 645.000 putnika. Pri tome ćemo zadržati udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija.
Join the discussion