Turistička organizacija opštine Tivat je ove godine prisutna na 41. Sarajevskom festivalu turizma koji se u centru Skenderija održava od 23. do 25. oktobra.
Zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore i lokalnim turističkim organizacijama primorja Ulcinja, Budve, Bara i Herceg Novog, svoje atraktivne postsezonske smještajne cijene za goste sa BiH tržišta je predstavila i TO Tivat.
Na sajmu je pored ponude BiH i kantona Sarajevo, svoje učešće ukupno uzelo 70 izlagača iz zemlje i regiona iz oblasti turizma i ugostiteljstva, sa ciljem predstavljanja ovogodišnje teme sajma, a to je “Outdoor i avanturistički turizam”. Shodno pomenutoj temi, svojom raznolikom ponudom u tom segmentu, Tivat je spremno nastupio, predstavljajući brojne sadržaje kroz brošuru “Odmaraj aktivno”.
Pored standardne ponude i zanimljivog i sadržajnog promotivnog materijala, TO Tivat je predstavila i bogato pripremljen program zimske bajke.
Imajući u vidu da gosti sa bosanskog emitvnog trzista uzimaju značajno učešće u turističkom prometu tivatske opštine, najveće interesovanje posjetilaca se odnosilo na novi nastupajući projekat “Zimska bajka”.
Bogato pripremljen program ovog projekta u trajanju od 35 dana je kod Bosanaca značajno probudilo kuriozitet i naišao na pozitivne kritike.
U cilju promocije novogodišnjeg programa u narednom periodu, TO Tivat je u saradnji sa svojim dugogodišnjim medijskim partnerom sa ovog tržišta, a to je Furaj ba., organizovala radni ručak sa predstavnicima najpopularnijih medija s bosanskog tržišta.
Među njima su se našli: Vanja Iličić – BH1 Radio; Belma Pećanin – magazine Gracija; Envera Hasanagić – Pink BiH; Amina Bjelonja – DW (Dolce welle); Almir Maksić – AVAZ; Merima Ćustović – Faktor portal i COOL Style; Vedad Vranj – Eksluziva portal; Almasa Bajrić – Biznis magazin; Senka Trgovčević – FENA (Federalna novinska agencija); Nevena Lugonja – URBAN magazin i Samra Jalovčić – Furaj Ba.magazin.
Na sastanku se razgovaralo o rezultatima protekle sezone, ponudi Tivta na cjelogodišnjem nivou i predstojećem novogodšnjem programu, gdje su novinari pohvalili izbor programa i ideju po kojoj se Tivat već četvrtu godinu za redom jako pozicionira i prepoznaje među gradovima regiona u ovoj vrsti organizacije manifestacije.
“Na nivou Crne Gore, kada govorimo o dolascima sa ovog tržišta ostvareno je preko 15% više dolazaka u ovoj godini u odnosu na isti uporedni period prethodne godine, a na nivou opštine Tivat bilježimo malo odstupanje u progresu kretanja od 3-5% u odnosu na 2018. pa nam je svakako cilj da to kroz nastupajuću medijsku kampanju i jačim marketinškim aktivnostima promjenimo za naredni period i statstiku 2020”, istakla je u razgovoru za radio Slobodna Evropa i BH1 radio, direktorica TO Tivat – Gabrijela Glavočić.
Join the discussion