Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u saradnji sa lokalnom turističkom organizacijom Budve i turističkom privredom, predstavlja ponudu destinacije na specijalizovanom sajmu kongresne industrije „IBTM“ koji se održava od 19-21. novembra u Barseloni.
Riječ je o jednom od najznačajnijih evropskih sajmova kongresne industrije, poslovnih i motivacionih putovanja koji okuplja 2600 izlagača iz 77 zemalja i preko 2700 profesionalaca u ovoj oblasti.
Tokom prvog dana sajma, predstavnici Nacionalne turističke organizacije, za zainteresovane kupce (hosted buyer) održali su prezentacije ponude Crne Gore za kongresni turizam. Na sastancima sa organizatorima događaja sa tržišta Španije, Belgije, Njemačke, Rusije, Poljske, Velike Brtanije, Francuske, upoznali su ih sa unaprijeđenim hotelskim kapacitetima, boljom avio povezanošću i mogućnostima za organizaciju događaja koje nudi naša zemlja.
Crna Gora je rastuća destinacija na listi najpopularnijih destinacija za poslovni turizam. Iz godine u godinu tražnja je sve veća, shodno brojnim prednostima, na prvom mjestu otvaranju novih hotela kategorije 4 i 5* koji raspolažu potrebnim sadržajima i najsavremenijom opremom, mediteranskoj klimi, nesvakidašnjoj prirodi, mogućnostima za organizaciju nezaboravnih izleta, kao i činjenici da je na oko svega dva sata leta udaljenosti iz većine evropskih centara.
Za Crnu Goru je razvoj ovog vida turizma posebno važan sa aspekta produženja sezone i stvaranja cjelogodišnje turističke destinacije i generisanja većih prihoda od turizma, imajući u vidu činjenicu da se poslovna putovanja realizuju u periodu van glavne turističke sezone, te da turista na poslovnom putovanju troši značajno više od prosječnog turiste.
Na štandu Nacionalne turističke organizacije Crne Gore svoju ponudu predstavljaju turistička organizacija Budve, „Montenegro Stars Hotel Group“, hoteli „Regent Porto Montenegro“,„The Chedi- Lustica Bay“, turističke agencije „MTS Montenegro“, „Explorer“, „Intours DMC“, „Montenegro In Style“ i „East West Voyage“.
Join the discussion