Nacionalna turistička organizacija Crne Gore objavila je novi promotivni destinacijski TV spot u okviru kampanje “U društvu prirode”.
TV spot je namijenjen promociji turističke ponude na domaćem, regionalnom i inostranim tržištima u pravcu održavanja i unapređenja imidža destinacije, animiranja turista da posjete Crnu Goru tokom 2020/21 godine i što bržeg oporavka turističkog prometa od posljedica izazvanih pandemijom korona virusa.
Glavni komunikacijski ciljevi cjelokupne kampanje “U društvu prirode” su veći stepen prisustva brenda “Montenegro – Wild Beauty” na emitivnim tržištima kroz “offline” i “online” kanale komunikacije, podizanje konkurentnosti i povećanje afiniteta u kontekstu razmatranja Crne Gore kao užeg izbora prilikom odabira destinacije za odmor i jačanje imidža destinacije kao bezbjedne i one koja pruža raznovrsnu ponudu za svakog posjetioca lično uz standardizovan kvalitet turističke ponude.
Spot prikazuje integralnu crnogorsku turističku ponudu, raznolikost i kontrast destinacije. Kombinovanjem autentičnih lica i karaktera sa jedne i vrhunske arhitekture i pejzaža sa druge strane, ukazuje na tanku granicu između prirode i čovjeka i kroz snažan emotivan izraz šalje poruku da su ljudi u Crnoj Gori brižni, topli i nadasve gostoprimljivi i dobri domaćini, te da zahvaljujući bogatstvu i čistoći prirode i raznovrsnosti ponude turisti mogu kvalitetno provesti odmor u Crnoj Gori, osjećajući se bezbjedno i mirno, bez gužvi i na socijalnoj distanci sa drugima.
Kreator idejnog koncepta TV spota i marketinške kampanje „U društvu prirode“ je Bojan Joksimović, jedan od najuglednijih eksperata u regionu i Centralnoj Evropi sa zavidnim tridesetogodišnjim iskustvom u oblasti komunikacija, marketinga, brendinga ujedno i autor više nagrađivanih turističkih kampanja Crne Gore.
Režija je povjerena jednom od najuspješnijih crnogorskih reditelja mlađe generacije, Ivanu Marinoviću iz Herceg Novog. “S obzirom na to da Crna Gora nudi pregršt motiva i elemenata koji mogu i zaslužuju da se obrade, za mene je bio veliki izazov da selektujem i postavim motive, tako da se dobije na dirljivosti, a da se izbjegne patetika. Mislim da smo uspjeli kroz susrete ljudi da izgradimo snažnu i čistu emociju, kao i da kroz pokret kamere i suptilna rediteljska rješenja stvorimo jedan filmski kvalitet”, istakao je Marinović.
Spot je sniman u produkciji “Artikulacija film”, producentske kuće iz Podgorice na čelu sa producentom Ivanom Đurovićem.
“Crna Gora je veoma inspirativna za sve vrste snimanja, a posebno se radujem kada snimamo reklamu za naš turizam. Trudili smo se da kombinujemo tzv. „landamark“ lokacije po kojima je Crna Gora prepoznata kao turistička destinacija (Sveti Stefan, Boka Kotorska, Durmitor, Skadarsko jezero, Đurđevića Tara, Velika plaža u Ulcinju i dr.), sa manje eksploatisanom, ali ništa manje uzbudljivim i koloritnim lokacijama koje do sada nisu prikazivane u spotovima NTO CG. Birali smo autentične likove, kasting zadatak bio je fokusiran na protagoniste koji su zaista karakteristični za ovo područje, kako bismo prikazali toplinu naših ljudi i podneblja u susretu sa gostima“ izjavio je Đurović.
Među protagonistima spota je i kapiten vaterpolo reprezentacije Crne Gore Draško Brguljan.
Angažovana je najvećim dijelom domaća autorska ekipa, kao i vrhunski profesionalci iz regiona, Izvršni producent: Igor Mitrić, scenografkinja Dragana Baćović, kostimografkinja Andrea Samardzić, kompozitor Nemanja Mosurović, direktor fotografije Dominik Istenić, montažer Nikola Purić, kolor korekcija Jure Teržan, šminkerka Bojana Kojičić, voice over Branimir Popović.
Kao potporu kampanji “U društvu prirode” NTO CG je za sve ljubitelje prirode i outdoor aktivnosti pustila u rad i specijalizovani, intuitivni, vizuelno ujednačen mikrosajt www.see.montenegro.travel. Sajt omogućava posjetiocima da brzo i lako dođu do informacija, istraže odredišta i shodno željama i interesovanjima besplatno kreiraju personalizovane itinerere putovanja.
Destinacijski spot i mikro sajt www.see.montenegro.travel, u skladu sa ciljnim tržištima i startegijom promocije on line kanalima, biće dostupni u deset jezičkih varijanti.
Join the discussion