Turistička organizacija Bar predstavlja svoju turističku ponudu na 42. Svjetskoj berzi putovanja WTM 2021 (World Travel Market) koja se ove godine održava u hibridnom formatu, od 1. do 3. novembra uživo u Londonu i od 8. do 9. novembra virtuelno.
“Kao i prethodnih godina, TO Bar učestvuje na ovom veoma značajnom događaju za turističku industriju na kojem, osim Crne Gore, svoju ponudu predstavljaju 182 države sa 51,000 posjetilaca iz najrazličitijih sfera turizma” – navodi se u saopštenju TO Bar.
WTM je najvažnija i najveća turistička berza, koja se održava pod sloganom Reconnect. Rebuild. Inovate., imajući za cilj da obnovi turističku industriju koja je, usled pandemije izazvane virusom Covid 19, pretrpjela velike i nenadoknadive gubitke, kao i da napravi konekciju izmedju turističkih zajednica.
“Već na prvom danu sajma, TO Bar je ostvarila veliki broj sastanaka sa veoma značajnim turoperatorima, predstavnicima turističkih agencija, novinarima, fotografima i travel-blogerima kao i mnogim drugim klijentima zainteresovanim za ponudu naše opštine, a koji će biti proslijeđeni turističkoj privredi Bara kako bi ostvarili potencijalnu saradnju u budućnosti” – ističu iz TO Bar.
Najveće interesovanje iskazano je za aktivnim odmorom, prirodnim ljepotama, aktuelnim mjerama u vezi sa putovanjem usled pandemije, potencijalnim saradnjama u sferi digitalnog marketinga itd.
Osim Turističke organizacije Bar, na štandu Crne Gore svoju ponudu predstavljaju Turistička organizacija Budva, HG Budvanska rivijera, hotel Blue Kotor Bay i turistička agencija Montenegro Tourist Service. Na sajmu su prisutni i predstavnici nacionalnog avioprevoznika Air Montenegro.
Join the discussion