Na inicijativu Ministarstva ekonomskog razvoja Vlade Crne Gore, a u okviru tehničke podrške Svjetske turističke organizacije pri Ujedinjenim nacijama (UNWTO) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), juče je u Tivtu boravio marketing savjetnik u turizmu, Maurici Carbo, saopštavaju iz TO Tivat.
Cilj ove posjete bio je upoznavanje sa turističkom ponudom Crne Gore i strategijama u oblasti marketinga, kako bi se dale preporuke i program marketing aktivnosti destinacije u post COVID-19 periodu.
Tokom boravka u Tivtu gospodin Carbo je imao sastanke sa predstavnicima Turističke organizacije Tivat, kompanije Porto Montenegro i jedriličarskim klubom „Delfin“, te se upoznao sa projektom i izgradnjom novog dijela naselja Porto Montenegro i selom Gornja Lastva koja je ušla u „program unapređenja“ inicijative UNWTO Best Tourism Villages.
“Budući da je Carbo ekspert iz oblasti sportskog turizma, fokus posjete Tivtu je upravo stavljen na ponudi destinacije za sportski turizam. S tim u vezi, Carbo se sastao i sa predstavnicima JK ,,Delfin“, koji su ga upoznali sa aktivnostima koje preduzimaju u cilju popularizacije ovog sporta, kao i promocije destinacije na međunarodnim tržištima kroz učešće na takmičenjima i organizaciji regata u Tivtu” – ističe se u saopštenju.
,,Impresioniran sam ponudom grada i aktivnostima koje preduzimate u cilju dalje divezifikacije turističkog proizvoda i marketinga destinacije. Tivat predstavlja odličan primjer kako nove ponude, poput Porto Montenegro-a, mogu na dobar način promijeniti imidž destinacije“. – istakao je međunarodni marketing savjetnik u turizmu, Maurici Carbo.
Join the discussion