Organizacioni tim Spark.me – jedne od najvećih poslovnih konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 4. i 5. jun u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, objavio je imena dva poslednja govornika.
U pitanju su Kejti Lison – voditeljka popularnog podkasta ‘I Shouldn’t Say This, But’ koja je godinama bila direktorica višestruko nagrađivane digitalne marketinške Social Chain i Dejv Birs – autor, predavač i konsultant usmjeren na kreativnost, inovacije i prezentacione vještine koji je proveo mnoge godine kao kreativni direktor nekih od najpoznatijih i najvećih reklamnih agencija u Londonu, uključujući OgilvyOne, Poke i McCann Worldgroup.
Kejti Lison je dva puta (2019. i 2020. godine) proglašavana za uticajnog mislioca u oblasti društvenih medija od strane LinkedIna. U fokusu svog interesovanja ima izazove sa kojima se suočavaju ljudi na rukovodećim pozicijama, a duboko je posvećena rušenju barijera u oblasti liderstva i stvaranja radnog okruženja prilagođenog ljudima i njihovim potrebama. Trudi se da svoje pratioce na digitalnim kanalima komunikacije podsjeti na to da svako može biti dobar lider ukoliko svoje liderstvo zasniva na empatiji i omogući svakom članu tima da iskaže sebe i kroz to napreduje. Poslednja sezona njenog podkasta ‘I Shouldn’t Say This, But’ posvećena je redefinisanju društvenih mreža kao alata koji bi trebalo da posluži za dobrobit zajednice.
Dejv Birs je poslednjih godina vrijedno radio na svojim autorskim djelima. Nedavno je predstavio svoju novu knjigu Friction u koautorstvu sa popularnim američko-tajvanskim piscem Soon Yu, a prethodno su neka od njegovih izdanja How To Get To Great Ideas, Iconic Advantage i A User Guide To The Creative Mind doživjela veliki uspjeh u biznis zajednici. Birs je, između ostalog, i edukator koji je objavio više kurseva, kako na LinkedIn Learning platformi, tako i na svom sajtu, gdje postoji virtuelna akademija prezentovanja koja je tokom pandemije korona virusa poslužila mnogim pojedincima, kompanijama i startapovima da steknu vještine prezentovanja za potrebe onlajn događaja i takmičenja.
Prethodno su objavljena imena osam Spark.me 2022 govornika – u pitanju su Michael G Jacobides (jedan od 50 najvećih biznis i menadžment mislioca na svijetu u redovnom dvogodišnjem izboru Thinkers50 i profesor preduzetništva i inovacija i profesor strategije na prestižnoj Londonskoj poslovnoj školi), Sir Paul Collier (profesor ekonomije i javne politike na Blavatnik školi javne uprave Univerziteta u Oksfordu i TED govornik), Daan Roosegaarde (TED govornik, holandski umjetnik i inovator koga su časopisi Forbes i Good 100 proglasili pokretačem kreativnih promjena), Christopher S. Penn (svjetski autoritet na polju digitalnog marketinga čija je posebna ekspertiza u oblastima analitike, nauke o podacima i mašinskom učenju), Fredrik Härén (istraživač kreativnosti koji je do sada održao preko 2.000 predavanja u više od 70 država na šest kontinenata), Pete Blackshaw (međunarodno priznati stručnjak iz oblasti digitalnog marketinga i brendiranja, inovator, autor i lider koji je bio zadužen za digitalne i društvene medije u kompanijama Nestlé, Nielsen i Procter & Gamble), Victoria Taylor (britanska konsultantkinja fokusirana na hotelijerstvo i luksuzne brendove kojima pomaže u stvaranju jedinstvenog iskustva za klijente, koja je sarađila sa brendovima poput Warner Bros, Aston Martin, Kempinski Hotels & Resorts) i Dean Johnson (britanski konsultat u oblasti dizajna, tehnologije i inovacija i predsjednik strukovnog međunarodnog udruženja dizajnera).
Karte za konferenciju Spark.me 2022 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu.
Cijena karte iznosi 300€, a kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte po cijeni od svega 50€, koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (4-5. juna), startap takmičenju (4-5. juna), ručak za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (4. juna).
Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Ovo je osmo izdanje Spark.me, a drugi put da će se konferencija održati u Porto Montenegru, srcu nautičkog turizma Crne Gore i jednoj od najekskluzivnijih marina na Jadranskom primorju.
Organizator Spark.me je kompanija doMEn, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, a generalni sponzor je kompanija m:tel. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa liderima iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketarima, startapovima i ljudima željnih znanja. Riječ je o interaktivnoj konferenciji koja je dizajnirana da podstakne kreativnost učesnika, da im omogući da unaprijede svoje znanje zahvaljujući međunarodno priznatim govornicima, da ih pomogne da unaprijede svoje poslovanje, kao i da sami osmisle i započnu nove poslovne poduhvate. Konferenciji Spark.me prisustvuje preko 700 učesnika iz više od 20 država širom svijeta.
Za više informacija o Spark.me 2022 posjetite zvanični sajt konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu, Twitter nalog, Instagram ili LinkedIn nalog.
#ShareMontenegro će, s ponosom, ove godine biti medijski partner konferencije!
Join the discussion