Jedna od najvećih online platformi za rezervaciju smještaja, Booking.com prošle godine je u poslovanju sa nehotelskim smještajnim objektima ostvarila 2.8 milijardi američkih dolara, od čega samo u trećem prošlogodišnjem kvartalu više od milijardu dolara.
To je ujedno i prvi put otkako ta platforma posluje (od 1996.) da je matična grupa Booking Holdings otkrila podatke o prihodima Booking.com-a u poslovanju s nehotelskim smeštajnim objektima odnosno apartmanima, kućama za odmor i drugim jedinstvenim smeštajnim objektima.
Ostvareni prihod od tog smještaja od 2.8 milijardi dolara čini 20 posto ukupnog godišnjeg prihoda kompanije, a u tom dijelu poslovanja ima, kako kažu, i brži rast od sveukupnog rasta prihoda te odličnu profitabilnost.
– Segment nehotelskog smještaja izuzetno je važan u poslovanju Booking.com-a, koji je u 2018. ostvario veliki rast završavajući godinu sa 5.7 miliona prijavljenih smještajnih jedinica na svojim stranicama, što je i više od ijedne druge kompanije za rezervaciju nehotelskog smještaja. Ta brojka pokazuje rast od 18 posto u odnosu na 2017. – ističu iz Booking.com-a.
Otkrivaju i da je 40 posto aktivnih korisnika Booking.com-a u posljednjih 12 mjeseci rezervisalo neki od nehotelskih opcija smeštaja na njihovoj stranici, što, po njima, pokazuje potrebu putnika za što raznovrsnijim smještajem na jednoj platformi, od hotela do kuća za odmor.
Putem te platforme, po njihovim podacima, svakog se dana rezerviše više od 1.5 miliona noćenja.
Booking.com je osnovan 1996. u Amsterdamu kao mala startup firma koja se razvila u jednu od najvećih za online rezervaciju smještaja u svijetu. Dio je grupe Booking Holdings Inc.i ima više od 17 000 zaposlenih u više od 190 poslovnica u 70 zemalja u svijetu. U ponudi ima više od 28 miliona različitih smještajnih jedinica u različitim vrstama objekata, od luksuznih hotela do kućica na drvetu i iglua, u više od 145 tisuća odredišta u 228 zemalja i teritorija širom svijeta.
Join the discussion