U svijetu koji preispituje norme i redefiniše kriterijume, CIM Forum 2025 donosi nešto što do sada nije viđeno: Neuro Awards, prvo međunarodno priznanje čiji se pobjednici biraju pomoću neuromarketinških alata, a ne klasičnim glasanjem.
Korišćenjem EEG i eye tracking tehnologije, mjeriće se stvarne, podsvjesne reakcije žirija na prijavljene reklame, bez uticaja ličnih preferencija ili subjektivnih procjena. Ova pionirska metodologija rezultat je saradnje CIM Foruma sa Daliborom Šumigom, jednim od vodećih regionalnih stručnjaka u oblasti ponašanja potrošača i neuromarketinga.
Ova inovacija još jednom potvrđuje poziciju CIM Foruma kao prostora gdje tradicija postaje platforma za budućnost, a kreativnost dobija nove oblike.
Žiri za Neuro Awards, tim vrhunskih profesionalaca sa bogatim iskustvom u svojoj oblasti, biće u sastavu:
- Srđan Filipović – marketing stručnjak, suvlasnik DRS-a
- Ivica Tatar- suvlasnik Logate i izvšni direktor Solvership Montenegro
- Ljiljana Burzan – komunikolog i vlasnica BI Communication agencije
- Kornelija Santai Nagy- vlasnica kompanije Yellow event
- Nina Redžepagić -vlasnica kompanije OR
- Dragan Markešić – direktor Direct media MNE
- Milica Šćepanović- marketing expert Crnogorski Telekom
- Jana Savić Rastovac – kreativna direktorica McCann Beograd
- Bojan Leković- vlasnik kompanije G3 spirits
- Jelena Vujović- direktorica komunikacija NLB
- Petar Golubović – brand manager G3 spirit , turizmolog
- Nemanja Đurašković – direktor komunikacija i marketinga CKB
- Nemanja Boljević- komunikolog, Savjet stranih investitora u Crnoj Gori
- Tina Raičević- menadžerka korporativnih komunikacija ONE Crna Gora
- Tijana Dedić – master komunikolog i asistent na fakultetu Medija i komunikacija u Beogradu
- Ksenija Iković Planić – marketing ekspert vlasnica agencije Branca
Uz najavu Neuro Awards, počinje i novi talas prodaje kotizacija: od 27. aprila, svi zainteresovani mogu svoje mjesto na Forumu obezbijediti putem zvaničnog veb-sajta: mediaforum.me
Ovogodišnji CIM Forum održava se od 29. maja do 1. juna u Kotoru i okuplja stvaraoce, inovatore i mislioce iz cijelog regiona. Na programu su paneli, predavanja, radionice i večernji sadržaji koji spajaju inspiraciju i dijalog sa duhom Boke.
CIM Forum se realizuje uz podršku partnera:
Opština Kotor, Turistička organizacija Kotor, Ministarstvo kulture i medija, British Council, Crnogorski Telekom, JU Kulturni centar „Nikola Đurković“, Logate, Metropolis, Mastercard, NLB Banka, Voli, CKB Banka, Razvojna banka Crne Gore, Nikšićko pivo, G3 Spirits, Coca-Cola HBC Crna Gora, Direct Media, kafana Dojmi, Univerzitet Mediteran, Alma Quattro, Babbler & Our House, Arhimed, Fakultet za medije i komunikaciju, Privredna komora Crne Gore i Solverships.
Oficijalna mreža CIM Foruma je Crnogorski Telekom.
Vidimo se u Kotoru, tamo gdje kreativnost prelazi iz svijesti u podsvijest.
Join the discussion