Za dvije sedmice počinje četvrti CIM Forum – događaj koji povezuje kreativne industrije, medije i tehnologiju.
Od 29. maja do 1. juna, stari grad Kotor postaje epicentar regionalnog dijaloga o savremenim tokovima kreativnih industrija. Ovogodišnje izdanje CIM Foruma okuplja više od 100 učesnika- kreativaca, predavača i inovatora koji donose snažniji i raznovrsniji program i revolucionarne koncepte koji pomjeraju granice dosadašnjih industrijskih okupljanja.
Forum se ove godine održava pod sloganom “Rewriting Tradition: Od korijena do koda”, sa jasnim fokusom na transformaciju kroz inovaciju. Na Forumu će biti prisutni panelisti i predavači iz oblasti marketinga, medija, umjetnosti, komunikacija, biznisa i gejminga, koji će se predstaviti kroz panele, masterklasove, radionice i interaktivne sesije.
Kao i prethodnih godina, program će se odvijati u autentičnim ambijentima starog Kotora – trgovima, pjacetama, ali i u prostoru nekadašnjeg zatvora, današnjem HUB-u, koji postaje simbol slobodnog, otvorenog dijaloga.
Svečano otvaranje Foruma zakazano je za četvrtak, 29. maja u 21.00 sat ispred Katedrale Sv. Tripuna.
„CIM Forum ne bi mogao postojati bez podrške lokalne zajednice. Zahvalni smo Opštini Kotor, Turističkoj organizaciji Kotor i Kulturnom centru ‘Nikola Đurković’ na podršci od prvog izdanja. I ove godine, izuzetno važnu podršku pruža i Ministarstvo kulture i medija Crne Gore. Podrška privrednih subjekata koji su uz nas od samog početka, kao i onih koji su nam se u međuvremenu pridružili, od izuzetnog je značaja za naš dalji razvoj” – izjavila je Kristina Nina Gačević, izvršna direktorica CIM Foruma.
Jedna od najznačajnijih novina ovogodišnjeg izdanja jeste globalna premijera Neuro Awards prvog nagradnog formata koji koristi EEG i eye-tracking tehnologiju za analizu podsvjesnih reakcija žirija na kreativni sadržaj.
„Prvi put, najbolji radovi biće ocjenjivani bez uticaja subjektivnog dojma. Umjesto toga, bilježićemo kognitivne i emocionalne reakcije u realnom vremenu. Ova inovativna metoda biće realizovana pod vođstvom Dalibora Šumige, vodećeg regionalnog eksperta za ponašanje potrošača i neuromarketing. Takođe, kroz novo partnerstvo, UNDP postaje dio ovogodišnjeg Foruma. Na panelu „Dekodiranje mržnje: Pravo, mediji i kohezija u digitalnoj eri“, uz podršku programa „Zajedno za opšte dobro“, razgovaraćemo o tome kako govor mržnje razgrađuje povjerenje, potpiruje polarizaciju i udaljava nas jedne od drugih“ – dodala je Gačević.
Forum i ove godine ima snažnu međunarodnu dimenziju zahvaljujući saradnji sa British Council-om, koji u partnerstvu sa BEYOND Studio organizuje dvodnevni program Growth Reimagined. Program će okupiti eksperte iz UK-a, Zapadnog Balkana i šire Evrope i otvoriti važne teme budućnosti kreativne ekonomije.
„Sa zadovoljstvom nastavljamo partnerstvo sa CIM Forumom. Ovog maja u Kotoru ćemo zajedno organizovati konferenciju koja okuplja učesnike iz brojnih zemalja, promovišući saradnju i razmjenu znanja“ – izjavila je Clare Sears, direktorka British Council-a za Zapadni Balkan.
Organizatori najavljuju i snažan muzički i kulturni segment foruma.
„Ove godine 31. maja zatvaramo CIM Forum velikim koncertom Dubioze Kolektiv kojim ujedno i simbolično otvaramo ljetnju turističku sezonu grada. Biće to veče koje se pamti!“ – poručio je Jovan Ristić, direktor Turističke organizacije Kotor.
Jedan od dugogodišnjih partnera Foruma je Crnogorski Telekom koji je ujedno i oficijelna mreža četvrtog izdanja CIM Foruma.
„Treću godinu zaredom stojimo uz CIM Forum jer vjerujemo u njegov značaj. Ovaj događaj okuplja profesionalce koji pomjeraju granice i oblikuju budućnost industrije“ – izjavila je Ana Ivanović Dedović, PR i marketing menadžerka Crnogorskog Telekoma.
Kotor, kao mjesto susreta različitih tradicija, priča i vizija i ove godine biće domaćin najuzbudljivijih razgovora o kreativnosti, medijima i digitalnoj budućnosti. Više informacija o programu i ulaznicama dostupno je na: mediaforum.me
Posebne povoljnosti su moguće ukoliko se kupuje Mastercard , NLB i CKB karticom.
CIM Forum se realizuje uz podršku partnera: Ministarstvo kulture i medija, Opština Kotor, Turistička organizacija Kotor, JU Kulturni Centar „Nikola Đurković“, British Council, Crnogorski Telekom, Logate, Metropolis, Mastercard, NLB, Fakultet za medije i komunikaciju, CKB Banka, Voli, Razvojna Banka, Nikšićko pivo, G3 Spirits, Coca-Cola HBC, Direct Media, Dojmi, Univerzitet Mediteran Podgorica, Alma Quattro, Babbler & Our House, Arhimed, Privredna komora Crne Gore i Solverships.
Vidimo se u Kotoru, 29.maja!
Join the discussion