Nacionalna turistička organizacija Crne Gore objavila je novi destinacijski spot namijenjen promociji na društvenim mrežama „Montenegro – Destination 4 all seasons”- “Crna Gora-destinacija za sva godišnja doba”, saopštavaju iz ove institucije.
Promotivni video, kojim su na drugačiji način predstavljene ljepote Crne Gore kroz sva četiri godišnja doba, urađen je u saradnji sa jednim od najznačajnijih poljskih influensera, fotografa i snimatelja Kerolom Vernerom (Karol Werner).
Spot je namijenjen prije svega promociji na društvenim mrežama, budući da je u skladu sa aktuelnom kriznom situacijom, u fokusu ovaj vid promocije. Pruža jedinstvenu priliku svim pratiocima da iz svog doma barem dijelom dožive raznovrsnu turističku ponudu Crne Gore.
“U situaciji kada putovanja, nažalost, nisu moguća, nadamo se da će ovaj spot zainteresovati jedan broj potencijalnih turista da neposredno uživaju u ljepotama naše zemlje, kada se za to stvore uslovi” – zaključuje se u saopštenju NTO.
Naslovna fotografija: КСЕНИЯ
Join the discussion