U okviru promotivnih aktivnosti na tržištu Francuske, nakon predstavljanja na Međunarodnom sajmu turizma “IFTM Top Resa”, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore predstavila je destinacijsku turističku ponudu na događaju za medije „City Breaks“ u Parizu.
Predstavnici NTO CG u okviru tematske medijske radionice održali su B2B sastanke sa predstavnicima najznačanijih francuskih medija koje su upoznali sa prirodnim i kulturnim resursima našeg podneblja, jedinstvenim lokalitetima, saobraćajnom povezanošću naših zemalja kao i najznačajnim investicijama. Poslovna radionica okupila je predstavnike preko 50 francuskih medija kao što su Tour Hebdo, Le Figaro, Elle, Grazia, GEO, Easy Voyage, Marie France, Meet&Travel, The Lady Jersey, ursofrench.fr, tourmag.com, a nous paris.fr i dr.
Crna Gora je sve atraktivnija turistička destinacija za francusko tržište. Ono što je posebno značajno za Crnu Goru je što Francuzi dolaze tokom cijele godine, a značajan je i broj francuskih turista koji posjećuju sjever naše zemlje.
Tokom 2019., bilježi se rast sa ovog tržišta. Od početka godine do kraja avgusta u Crnoj Gori je u kolektivnom smještaju (hoteli i slični smještajni kapaciteti) boravilo 9,3% više turista iz Francuske koji su ostvarili 5,7% više noćenja. U strukturi turističkog prometa tokom osam mjeseci ove godine turisti iz Francuske učestvovali su sa 6,3% u dolascima stranih gostiju, odnosno 8,1% u broju noćenja. Francuski turisti nalaze se na trećem mjestu u strukturi ostvarenih noćenja inostranih turista.
“City Breaks” radionica koju organizuje Baltus Communications agencija za odnose s javnošću i marketing jedna je od najbolje posjećenih u Francuskoj i Holandiji. Radionica je prilika da se u jednom danu uspostavi saradnja sa novinskim agencijama, novinarima, blogerima i fotografima, u cilju promocije destinacije i crnogorskih gradova. Na radionici je učestvovalo oko 100 agencija specijalizovanih za turizam i putovanja.
Naslovna fotografija: Iberstovskaya
Join the discussion