Nacionalna turistička organizacija Crne Gore predstavlja gastronomsku ponudu destinacije na festivalu hrane “National Geographic Traveller Food Festival” koji se održava 20. i 21. jula u Londonu.
Riječ je o prvom izdanju festivala koji ima za cilj predstavljanje jedinstvenog spektra gastro iskustava, hrane i pića iz cijelog svijeta, uz edukativni dio, koji podrazumijeva tematske radionice koje posjetiocima pružaju priliku da uče o hrani i načinu pripreme hrane koja je specifična za određene destinacije.
Među destinacijama učesnicama festivala kao što su Mađarska, Dominikanska Republika, Tunis, Vels, Izrael, Bahami, Grenada, Grčka, Tajland i Nikaragva, Crna Gora predstavlja nacionalnu kuhinju u duhu aktuelne kampanje “Dobro. Bolje. Domaće”.
Festival je prilika da se Crna Gora, putem predstavljanja gastro ponude, promoviše kao turistička destinacija na strateški važnom emitivnom tržištu Velike Britanije. Posjetioci festivala su u prilici da na crnogorskom štandu degustiraju tradicionalnu crnogorsku hranu i piće i upoznaju se gastronomskom ponudom, “Aromama i ukusima Crne Gore”, kao i sa ukupnom turističkom ponudom destinacije.
Posebnu pažnju posjetilaca privukla je polučasovna radionica kuvanja u okviru koje je dobitnica nagrade “Wild Beauty Awards” šefica kuhinje hotela “Hilton Podgorica” Sladjana Šoć na posebno osmišljenoj pozornici za ovu namjenu, pred zainteresovanom publikom, demonstrirala spremanje crnogorskog kačamaka.
U susret festivalu Crna Gora je, od marta mjeseca, promovisana kao atraktivna turistička destinacija, kroz kontiniranu kampanju organizatora, jednog od najuticajnijih časopisa posvećenih putovanjima, na tržištu Velike Britanije – National Geographic Traveller.
Tržište Velike Britanije spada u red tržišta prvog prioriteta za Crnu Goru i po broju turista koju su posjetili našu zemlju je među najzastupljenijim kada su u pitanju evropske zemlje. Bilježi se pozitivan trend interesovanja i u 2018. kada je u Crnoj Gori boravilo oko 63 hiljade turista iz Velike Britanije koji su ostvarili oko 325 hiljada noċenja čime se nastavio konstantan rast dolazaka (+48%) i noćenja (+54%) sa ovog tržišta u prethodnom periodu.
Trend rasta primjetan je i tokom 2019., budući da je tokom prva četiri mjeseca ostvaren rast dolazaka od oko 35% i noćenja od oko 38% u poređenju sa istim prošlogodišnjim periodom.
Pozitivnim trendovima sa ovog tržišta u velikoj mjeri je doprinijela bolja avio povezanost. Crna Gora je direktno povezana sa tri najveća tržišta u Velikoj Britaniji –Londonom, Mančesterom, a od ove godine i Birmingemom.
Join the discussion