Tokom 2023. godine, hotel The Chedi Luštica Bay je u okviru svojih humanitarnih akcija uspio ostvariti značajan doprinos i pružiti podršku onima kojima je to najpotrebnije. Kako saopštavaju iz PR službe Luštice Bay, hotel je u protekloj godini lokalnoj zajednici donirao ukupnu vrijednost od oko 100 000 evra.
The Chedi hotel je novčano pomogao kupovinu školskog mini busa za đake iz Gornje Morače, fondaciju Budi Human, čišćenje okolnih plaža, kao i liječenje člana svog tima. Takođe, hotel je donirao značajna finansijska sredstva za podršku brojih manifestacija, kao što su Ocean Lava, Montenegro Business Run, Social Impact Award za najbolji start-up projekat mladih preduzetnika kao i izgradnju plovila na električni pogon frime Fracraft.
Značajni dio svoje podrške lokalnoj zajednici, hotel je obezbijedio u vidu donacije posteljine i peškira organizacijama Crveni krst Crne Gore, JU Dječiji dom „Mladost˝ – Bijela, JU Dom starih “Grabovac” Risan, JU Resursni centar sluh i govor “Dr Peruta Ivanović – Kotor, Opštoj bolnici Bar, Dječjem odjeljenju Opšte bolnice u Kotoru, Vaterpolo i plivačkom savezu Crne Gore te nastradalima u zemljotresu u Turskoj.
Pored navedenih humanitarnih akcija, važne inicijative u okviru održivog razvoja pozicionirale su hotel The Chedi Luštica Bay na posebnu mapu odgovornog i održivog poslovanja.
Hotel je nosilac brojnih sertifikata iz oblasti održivog razvoja i zaštite životne sredine, kao što su: srebrni sertifikat Earth Check-a; GHOTW Sustainable Future nagrada za korišćenje procjene životnog ciklusa; sertifikat za program “On the Road to Zero Waste”; nivo 3 na Booking.com; Green Key sertifikat kao i UNESCO Pledge za održiva putovanja. Hotel je takođe dio prestižne kolekcije lidera održivosti u okviru grupacije The Leading Hotels of the World.
Kao dio svojih aktivnosti, The Chedi Luštica Bay hotel pruža redovnu edukativnu podršku lokalnim školama kroz programe pripravništva i praktične radove, kao i podršku lokalnim farmerima u vezi s otpadom hrane i proizvodnjom lokalnih proizvoda za potrebe hotela.
Pored navedenog, hotel je uspostavio program upravljanja otpadom sa praćenjem i postizanjem ciljeva tokom godine. Ovakav sistem upravljanja održivošću uspostavljen je u skladu je sa ISO 21401. U hotelu je aktivan korisnički sistem Razmišljaj, Smanji, Ponovno koristi, Recikliraj, zajedno sa procjenom životnog ciklusa. Inicijativa takođe uključuje smanjenje otpada, energije, vode; te 85% hemikalija koje se koriste u održavanju higijene hotela ima ekološki sertifikat.
Neki od zanimljivih projekata su takođe i implementacija programa dezinfekcije i ponovnog punjenja boca; zatim inicijativa “Sačuvajte planetu” u vezi sa promjenom posteljine i peškira, kao i korišćenje drvenih ključeva i biorazgradivog pribora za ličnu higijenu u smještajnim jedinicama.
Hotel podržava i lokalne inicijative, kao što su: projekat BocaNova sa donacijama dezinfikovanih vinskih flaša lokalnim proizvođačima vina i projekat Mentalna Ekologija u Crnoj Gori kroz reciklažu hotelskih slika.
“Kroz naše humanitarne akcije i donacije, obezbjedili smo pomoć u različitim segmentima društva, uključujući obrazovanje, zdravstvo i podršku zajednicama u teškim situacijama. Ove akcije su rezultat predanog rada našeg tima i podrške ljudi koji veruju u snagu zajedništva.
Želimo da se zahvalimo svima koji redovno učestvuju u našoj plemenitoj misiji pomoći drugima i očuvanju našeg okruženja. Ovakva podrška je omogućila ostvarivanje pozitivnih promjena u životima mnogih, i to je ono što čini našu zajednicu posebnom. Nastavićemo sa predanim radom i doprinosom u izgradnji bolje budućnosti za sve nas. Hvala vam na poverenju i podršci”, rekla je Milica Janković, direktorica hotelskog sektora domaćinstva i održivog razvoja.
Join the discussion