Organizacioni tim Spark.me – jedne od najvećih poslovnih konferencija jugoistočne Evrope, koja je zakazana za 4. i 5. jun u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, objavio je imena tri nova govornika.
U pitanju su Dan Roseharde – holandski umjetnik i inovator koga su časopisi Forbes i Good 100 proglasili pokretačem kreativnih promjena, Viktorija Tejlor – britanska konsultantkinja koja je radila sa brendovima poput Warner Bros, Aston Martin, Kempinski Hotels & Resorts i Din Džonson – britanski konsultat u oblasti dizajna, tehnologije i inovacija i predsjednik strukovnog međunarodnog udruženja dizajnera.
Dolazak Rosehardea prilika za publiku zainteresovanu za inovacije koje će mijenjati budućnost
Dan Roseharde je istovremeno i drugi TED govornik koji će nastupiti na ovogodišnjoj konferenciji Spark.me. Rosehardov govor ima više od milion pregleda na internetu. Kao umjetnik i inovator u čijem su fokusu odnosi između ljudi, tehnologije i svemira, Roseharde je 2007. osnovao Studio Roosegaarde, gdje sa timom dizajnera i inženjera pravi prototipove pametnih i održivih gradova sjutrašnjice. Sebe opisuje kao kreatora koji je inspirisan prirodom i tehnologijom, što se najbolje vidi kroz njegova dizajnerska rješenja poput Vodene svjetlosti (virtuelna poplava), Projekta bez smoga (najveći spoljni prečišćivač smoga koji od njega pravi nakit) i Laboratorije za svemirski otpad (misija recikliranja otpada koji lebdi u svemiru).
Roseharde je dobitnik brojnih prestižnih nagrada među kojima su „Umjetnik godine“ u Holandiji, Shenzhen Global Design Award, Ethics Ethical Award, World OMOSIROI Award Japan, Dezeen Award, London Design Innovation Medal, LIT 2017 Lighting Designer of the Year Award, D&AD Awards 2017, World Technology Award i Charlotte Köhler Award. Izlagao je u muzejima širom svijeta, među kojima su Design Museum London, Stedelijk Museum Amsterdam, Rijksmuseum, Tate Modern, Tokyo National Museum, Le Musée des Arts Décoratifs Paris i Victoria & Albert Museum. Zbog toga, organizacioni tim konferencije Spark.me sa ponosom ističe da dolazak Rosehardea u Crnu Goru predstavlja jedinstenu priliku za publiku iz regiona zainteresovanu za inovacije koje će mijenjati našu budućnost.
Kako proizvode, usluge i iskustva učiniti izuzetnim?
Viktorija Tejlor je u svom radu fokusirana na hotelijerstvo i luksuzne brendove kojima pomaže u stvaranju jedinstvenog iskustva za svoje klijente, a njen pristup se zasniva na povezanosti mašte, svijeta budućnosti i usresređenosti na čovjeka. Tejlor pomaže brendovima da povećaju angažovanje, emocije i lojalnost kupaca kroz strategije koje su vođene drugačijim iskustvom. Organizatori konferencije vjeruju da će Tejlor, kao neko čije su ideje nepresušan izvor inspiracije, podstaći publiku na razmišljanje o tome kako proizvode, usluge i iskustva u poslovnom svijetu mogu učiniti izuzetnim, jer upravo od tog pitanja, Tejlor kao istraživač i liderka uvijek polazi.
Vurtuelna realnost, povezivanje dizajna, tehnologije i inovacija
Din Džonson ima tridesetogodišnje iskustvo u radu sa različitim brendovima u industrijama kao što su film, TV, izdavaštvo, muzika i obrazovanje, a cilj mu je pomjeranje granica i povezivanje dizajna, tehnologije i inovacija kako bi kreirao budućnost kreativne industrije. Osim funkcije predsjednika koju obavlja u strukovnom međunarodnom udruženju dizajnera (Chartered Society of Designers), Džonson je i mentor u okviru Britanskog modnog savjeta, a ima i višegodišnje iskustvo u radu sa startapovima kao mentor. Njegova knjiga ‘Digital Publishing: The Next Steps’ se nalazi u 20 najprodavanijih knjiga u oblasti dizajna na Apple Books platformi u poslednjih 10 godina. Džonsonova posebna sfera interesovanja i istraživanja je virtuelna realnost u kojoj je 2017. proveo 48 sati stvarajući inovacije o kojima će govoriti publici okupljenoj na konferenciji Spark.me.
Prethodno su objavljena imena pet Spark.me 2022 govornika – u pitanju su Michael G Jacobides (jedan od 50 najvećih biznis i menadžment mislioca na svijetu u redovnom dvogodišnjem izboru Thinkers50 i profesor preduzetništva i inovacija i profesor strategije na prestižnoj Londonskoj poslovnoj školi), Sir Paul Collier (profesor ekonomije i javne politike na Blavatnik školi javne uprave Univerziteta u Oksfordu i TED govornik), Christopher S. Penn (svjetski autoritet na polju digitalnog marketinga čija je posebna ekspertiza u oblastima analitike, nauke o podacima i mašinskom učenju), Fredrik Härén (istraživač kreativnosti koji je do sada održao preko 2.000 predavanja u više od 70 država na šest kontinenata) i Pete Blackshaw (međunarodno priznati stručnjak iz oblasti digitalnog marketinga i brendiranja, inovator, autor i lider koji je bio zadužen za digitalne i društvene medije u kompanijama Nestlé, Nielsen i Procter & Gamble).
Karte i cijena
Karte za konferenciju Spark.me 2022 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu.
Cijena karte iznosi 300€, a kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte po cijeni od svega 50€, koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina.
Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (4-5. juna), startap takmičenju (4-5. juna), ručak za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (4. juna).
Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Ovo je osmo izdanje Spark.me, a drugi put da će se konferencija održati u Porto Montenegru – srcu nautičkog turizma Crne Gore i jednoj od najekskluzivnijih marina na Jadranskom primorju.
Organizator Spark.me je kompanija doMEn, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, a generalni sponzor je kompanija m:tel.
Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa liderima iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketarima, startapovima i ljudima željnih znanja.
Riječ je o interaktivnoj konferenciji koja je dizajnirana da podstakne kreativnost učesnika, da im omogući da unaprijede svoje znanje zahvaljujući međunarodno priznatim govornicima, da ih pomogne da unaprijede svoje poslovanje, kao i da sami osmisle i započnu nove poslovne poduhvate. Konferenciji Spark.me prisustvuje preko 700 učesnika iz više od 20 država širom svijeta.
Za više informacija o Spark.me 2022 posjetite zvanični sajt konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu, Twitter nalog, Instagram ili LinkedIn nalog.
#ShareMontenegro će, s ponosom, ove godine biti medijski partner konferencije!
Join the discussion