Uslijed pandemije koronavirusa, u Kotoru neće biti tradiconalnog dočeka Nove godine u rock’n’roll stilu na otvorenom, kao ni manifestacije “Od Božića do Božića”, koju je NVU “Karampana”, u saradnji sa TO Kotor i pod pokroviteljstvom Opštine Kotor, realizovala proteklih desetak godina u periodu od 24.decembra do 8. januara.
Po riječima vd direktrice TO Kotor Emilije Radulović kada je riječ turističkom prometu ostvarenom ove godine, finasijski pokazatelji govore o povratku od čak šest godina unazad.
“U Kotoru je do novembra 2020. u primarnim vidovima smještaja boravilo oko 11.000 gostiju, da je ostvareno oko 40.000 noćenja, što je u odnosu na rekorde iz prethodne godine manje za 81,5 %. Broj noćenja je manji za 75 % u odnosu na isti period prošle godine”, kazala je vd direktorica TO Kotor Emilija Radulović.
Tokom naredne sezone u TO Kotor će biti usmjereni najvećim dijelom na digitalni marketing i virtuleno predstavljanje.
“U skladu sa preporukama NTO za digitalni marketing Crne Gore kao Passion brenda (Program digitalnog marketinga za period 2021-2023) planiramo unapređenje reprezentativnosti i operativnosti sajta TO Kotor, razvijanje “buyer” persona za emitivna tržišta, razmatranje opcija za “awareness brand” i “micro-niche” kampanja, kreiranje smjernica za razvoj “Hygiene-Hub-Hero” sadržaja, kreiranje smjernica za foto i video produkciju kao i kreiranje smjernica za “copywriting” uz analitiku i izvještavanje o marketinškoj produkciji. Društvene mreže i sajmovi su priroritet kada su u pitanju promocije”, poručila je Radulović.
Join the discussion