Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, tokom juna mjeseca, realizovala je više promotivnih aktivnosti kroz koje je turistička ponuda Crne Gore uspješno promovisana na dalekom tržištu NR Kine, saopštavaju iz NTO.
“Imajući u vidu aktuelnu situaciju i ograničena putovanja sa tržišta NR Kine, aktivnosti NTOCG usmjerene su na on-line promociju. Pored kontinuirane prisutnosti destinacije na popularnim kineskim društvenim mrežama Weibo i Wechat, jedna od aktivnosti bila je i organizacija dva live streaming-a (događaja uživo) iz Crne Gore. Prvi događaj je organizovan u saradnji sa hotelom One and Only iz Herceg Novog, na kom su potencijalni turisti iz Kine imali priliku da se upoznaju sa ponudom ovog prestižnog hotelskog brenda koji je u maju otvorio vrata za svoje prve goste. Program je vodio jedan od uticajnih blogera iz Kine, Liu Zeng, koji je imao priliku da više puta posjeti Crnu Goru” – navodi se u saopštenju.
Drugi live streaming održan je iz Kotora koji je kineskim turistima jedna od nezaobilaznih destinacija prilikom posjete Crnoj Gori. Na događaju je promovisana Bokeška mornarica, a predstavljen je i prevoz na električni pogon, odnosno vozila kompanije Tuk Tuk i brod kompanije Bella Boka kao dio ponude javnog transporta ekološkim brodovima kroz Bokokotorski zaliv.
“Pored ova dva događaja, NTOCG je organizovala i on-line workshop (poslovnu radionicu) za kineske turoperatore koji su imali priliku da održe sastanke sa predstavnicima crnogorskih agencija i hotela. Na poslovnoj radionici, svoju ponudu su predstavile agencije: MTS, Fly Montenegro, GO TOUR , Montenegro Adventures i hoteli Regent Porto Montenegro i The Chedi Luštica Bay” – zaključuje se u saopštenju NTO.
Naslovna fotografija: Bojan Smolović
Join the discussion