Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 30. i 31. maj u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, je objavio ime novog glavnog govornika konferencije Spark.me 2020. U pitanju je Mič Džoel (Mitch Joel), jedan od vodećih marketinških vizionara u Sjevernoj Americi i autor dva biznis bestselera.
Kada kompanije kao što su Google, Starbucks, Shopify i GE žele da iskoriste tehnologiju kako bi se bolje povezale sa svojim kupcima, u pomoć pozovu Miča Džoela. Džoel je osnivač konsultantske kuće Six Pixels Group, koja pomaže brendovima da „dešifruju“ budućnost. Prije toga, Džoel je proveo skoro dvije decenije vodeći svoju marketinšku agenciju koju je, na kraju, prodao WPP, najvećoj marketinškoj mreži na svijetu u čijem su sastavu Grey, Ogilvy, Wunderman Thompson, AKQA, Hill+Knowlton Strategies i brojne druge agencije. Džoelova poslednja funkcija je bila predsjednik Miruma, marketinške agencije koja je prisutna u 25 država širom svijeta i ima 3.000 zaposlenih.
Džoelova prva knjiga, Six Pixels of Separation, koja je nazvana po njegovom popularnom blogu i podkastu je postala biznis bestseler. Njegova druga knjiga, CTRL ALT Delete, je proglašena za jednu od najboljih poslovnih knjiga na Amzonu 2013. godine. Džoel od 2006. godine vodi podkast Six Pixels of Separation, koji ima preko 700 epizoda. Kolumnista je i novinar za I Heart Radio, Harvard Business Review i Inc. Magazine, a njegovi tekstovi se mogu pročitati i u poslovnim časopisima kao što su Fast Company, Strategy i Forbes.
Organizatori konferencije su prethodno, kao prvog glavnog Spark.me 2020 govornika, najavili Jonasa Riderstralea (Jonas Ridderstråle), jednog od najuticajnijih i najpoštovanijih poslovnih mislilaca na svijetu i koautora bestselera “Funky Business“.
Karte za konferenciju Spark.me 2020 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me. Puna cijena karte iznosi 300€, ali zainteresovani trenutno mogu kupiti svoju kartu po specijalnoj cijeni od 100€, jer je u prodaju pušteno 50 promotivnih karata. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte po cijeni od svega 50€, koje su namijenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina. Cijena karte uključuje pristup svim predavanjima (30-31. maja), startap takmičenju (30-31. maja), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osvježenje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (30. maja). Cijena karte ne uključuje troškove prevoza i smještaja. Kupljene karte se mogu naknadno prenijeti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.
Spark.me, jedna od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 30. i 31. maj, se organizuje u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, jednom od najvećih auditorijuma u Crnoj Gori. Ovo je drugi put da će se Spark.me održati u Porto Montenegru, srcu nautičkog turizma Crne Gore i jednoj od najekskluzivnijih marina na Jadranskom primorju. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa liderima iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketarima, startapovima i ljudima željnih znanja. U 2019. godini, konferenciji Spark.me je prisustvovalo preko 720 učesnika iz 21 države širom svijeta.
Za više informacija o Spark.me 2020 posjetite zvanični sajt konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu, Twitter nalog i Instagram nalog .
Share Montenegro ponosni je medijski partner ovogodišnje Spark konferencije.
Join the discussion