Montenegro Airlines je ostvario odličan komercijalni rezultat u prva četiri mjeseca ove godine, prevezavši 130.010 putnika u sve tri kategorije saobraćaja – redovnom, čarter i kod-šer uz ostvarena 1.824 leta. U odnosu na rekordnu, 2018. to je 7 i po hiljada putnika više, odnosno 112 letova više. Porast broja putnika na povećanom obimu saobraćaja prati i porast prosječne popunjenosti putničke kabine, koja ove godine u posmatranom periodu iznosi 61 odsto, što je za 3 odsto više u odnosu na prošlu godinu.
Rast svih pomenutih parametara je posljedica optimalne komercijalne strategije i odgovornog planiranja resursa i troškova, što se pozitivno odrazilo i na poslovni rezultat za prva četiri mjeseca.
Destinacije koje su bilježile najveći rast prevezenih putnika u posmatranom periodu su ka/iz Beograda gdje je prevezeno 3 hiljade putnika više u odnosu na 2018., ka/iz Rima i Pariza gdje se bilježi rast od 1.441 odnosno 1.448 putnika, kao i ka/iz Ljubljane gdje je broj putnika povećan za 1.146.
Važno je napomenuti da je Montenegro Airlines ove godine mjesec dana ranije počeo saobraćati ka Sankt Peterburgu, Lajpcigu, Londonu i Minhenu, a od 5. maja je uveo u redovan saobraćaj Hanover, petu destinaciju u Njemačkoj.
Proširenje perioda letjenja za navedene destinacije daje i značajan doprinos produženju ljetnje turističke sezone u Crnoj Gori. U prilog navedenom govore i ostvareni rezultati za april kada je prevezeno 42.136 putnika uz realizovanih 569 letova. To je 3 ipo hiljade više putnika, odnosno 55 više letova u odnosu na prošlu godinu.
Prema najavljenom bukingu pozitivan trend poslovanja nastaviće se i u periodu koji slijedi pa se očekuje da će MA realizovati zahtjevan biznis plan za 2019. Kompanija će u toku predstojeće sezone saobraćati ka 30-ak destinacija u redovnom i čarter saobraćaju, a cilj nam je da u toku godine prevezemo više od 660 hiljada putnika.
Join the discussion