U okviru promotivnih aktivnosti na emitivnom tržištu Njemačke, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, učešćem na panel diskusiji uspješno je završila promociju turističke ponude destinacije u trajanju od 120 dana na događaju Digital World Tour koji se održao u organizaciji Udruženja turističkih agencija Njemačke (TSS GROUP), saopštavaju iz NTO.
Panel diskusija koja je održana putem zoom aplikacije bila je prilika da predstavnici Nacionalne turističke organizacije Crne Gore sa kolegama iz Španije, Izraela i Dominikanske Republike, razmjene mišljenja i iskustva dobre prakse u oblasti turizma, prezentujući turističke potencijale destinacije kao i pravce djelovanja kao odgovor na krizu u turističkoj industriji koju je izazvala pandemija COVID 19.
“Panel Digital World Tour ispratilo je preko 60 turističkih agencija sa tržišta Njemačke, koji su uzeli aktivno učešće na on-line panelu kroz postavljanje dodatnih pitanja učesnicima panela” – navodi se u saopštenju.
U cilju održavanja imidža i privlačenja turista sa tržišta njemačkog govornog područja, Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u periodu od marta do juna na događaju Digital World Tour, predstavila je turističku ponudu destinacije putem četiri različite tematske cjeline: gastronomiju, aktivni odmor, relaks i opuštanje i kulturu.
“Pored najznačajnijih turoperatora i agencija ova konferencija okupila je i predstavnike turističkih organizacija, privrede, medija i visokih zvaničnika destinacija učesnica” – zaključuje se u saopštenju.
Join the discussion