Turistička organizacija Bar ugostila je 21. i 22. maja predstavnice najgledanijih i najčitanijih medija iz Slovenije, Žani Vertačnik – POP TV i Tari Knok Ratkovič ispred PLANET TV-a. Posjeta je organizovana u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom, u cilju predstavljanja barske rivijere Sloveniji.
Nakon posjete obali Skadarskog jezera, upriličeno je krstarenje tokom kojeg su gošće iz Slovenije uživale prirodi, ali i nesvakidašnjem prizoru – preko 40 pelikana na jednom mjestu, što je ostavio poseban utisak na njih.
Foto:Godinje, TO Bar
Prilikom ove posjete, predstavnice medija su degustirale vina u lokalnim vinarijama sela Godinje i Zabes, razgovarajući sa domaćinima o načinu proizvodnje Crmničkog Vranca, tradiciji vinogradarstva i vinarstva i o anegdotama i zanimljivostima vezanim za život u selima.
Vertčanik priprema reportažu koja će biti objavljena na sajtu POP TV-a, koji važi za najposjećeniji i najčitaniji web sajt u Sloveniji, Takođe, napraviće prilog koji će biti emitovan u najgledanijoj centralnoj informativnoj TV emisiji 24ur. Tara Knok Ratkovič će pripremiti reportažu za Planet TV na osnovu snimljenog materijala ljepota Crne Gore, kao i opštine na dvije čarobne obale.
Povodom koncerta najveće muzičke zvijezde sa naših prostora Zdravka Čolića, TO Bar je ugostila glumce Mateu Milosavljević i Zorana Pajića, urednicu magazina ,,Buro” Jelenu Karakaš, kao i direktoricu marketinga ,,Večernjih novosti“ Marinu Flipčev.
Tokom koncerta na svojim Instagram i Facebook profilima, koji broje preko stotinu hiljada pratilaca, dijelili su koncertnu atmosferu poručujući svojim fanovima da je ljetnja turistička sezona 2023. zvanično otvorena.
Sledećeg dana, posjetili su vinariju ,,Djuković”, tvrđavu Besac, kao i seosko gazdinstvo ,,Guvno”.
Turistička organizacija Bar kontinuirano radi na promociji putem društvenih mreža i uticajnih ličnosti.
“Proteklih nekoliko dana na više lokaliteta u barskoj opštini bili su predstavnici medija, glumci i influenseri koji će u svojim reportažama i preko društvenih mreža u Sloveniji i Srbiji prenijeti svoje impresije kada je u pitanju turistička ponuda i manifestacije u Baru i Crnoj Gori”- kažu iz TO Bar, imajući u vidu da ovaj način promocije itekako doprinosi porastu broja turista iz regiona.
Naslovna fotografija: TO Bar
Join the discussion