Turistička organizacija Bar, u saradnji sa agencijom Montenegro Adventures, a kroz projekat “EMOUNDERGROUNDS”, organizuje pet radionica za lokalne aktere, sa namjerom da osnaži dosadašnju i podstakne novu turističku ponudu u Starom gradu i opštini Bar.
Prva radionica održana je u petak, 25. novembra na temu “Raskršće civilizacija i kulturno nasljeđe kao okosnica turističke ponude”, a učestvovalo je 15 predstavnika lokalnih turoperatora, vodiča, pružaoca usluga smještaja i aktivnosti na selu, drugih preduzeća iz oblasti turizma i lokalnih institucija. Razgovaralo se o važnosti kvalitetne vodičke službe, značaju interpretacije, kao i trenutnim i potencijalnim emitivnim tržištima.
“Neki od zaključaka iz ove radionice će oblikovati tok preostalih radionica iz serijala, posebno završnu radionicu” -naveli su iz TO Bar.
Rad je u fokusiranim, manjim grupama. Sve radionice se bave temom “Kreiranje i prodaja lokalnih turističkih proizvoda”, sa različitih aspekata.
Priključite se!
Ukoliko se bavite turizmom, sigurni smo da će vas zainteresovati neka od sljedećih tema.
1. decembar – Diversifikacija turističke ponude: aktivnosti, materijalno i nematerijalno naslijeđe
2. decembar – Bar city tour(s) – teorija i praksa, gostujući predavač i obilazak
8. decembar – Cjelogodišnja turistička ponuda: pored gradskih zidina, pored Sunca i pijeska – višednevni turistički proizvodi – uključujući seoski turizam, običaje, događaje, prirodu i Storytelling.
9. decembar – Od proizvoda do realizacije: marketing i prodaja, novi trendovi i tržišta. Ovo je finalna radionica gdje se, po potrebi, može dodati tema od opsteg značaja.
Radionice se održavaju u Starom Baru, a prijaviti se možete na broj telefona +382 69 338 062.
EMOUNDERGROUNDS je projekat čiji je cilj jačanje atraktivnosti/konkurentnosti uključenih prekograničnih teritorija kako bi se ojačao društveni/ekonomski razvoj i održiv/pametan/inkluzivni rast cijele makro jadransko-jonske regije promocijom novog, transnacionalnog integrisanog kreativno-kulturnog turizma i proizvoda zasnovanog na naprednim emocionalnim tehnologijama i inovativnim marketinškim alatima.
Naslovna fotografija: Kristina Đurić
Join the discussion