Prvi regionalni FMCG Summit Podgorica, konferencija u organizaciji InStore Media posvećena tržištu robe široke potrošnje, okupio je u hotelu Hilton više od 200 učesnika.
Događaj je okupio ključne aktere industrije robe široke potrošnje – trgovce svih kanala, proizvođače, distributere, kao i stručnjake iz oblasti IT-ja, podataka, marketinga i komunikacija. Publiku su činili izvršni i generalni direktori, regionalni menadžeri, rukovodioci prodaje, key account i category menadžeri, marketing i trade stručnjaci.

Program konferencije donio je pregled najvažnijih tema za razvoj tržišta robe široke potrošnje: trgovinu kao pokretača rasta, identitet brendova i trgovinskih marki, digitalnu transformaciju, potrošača 2.0, ulazak diskontera na tržište i modernizovanu distribuciju. Poseban akcenat bio je na otvorenom dijalogu između trgovaca i distributera, uz prikaz primjera dobre prakse iz cijelog regiona.
Svoja znanja i iskustva su podijelili brojni stručnjaci i lideri industrije, među kojima su:
- dr Nina Drakić, predsjednica, Privredna komora Crne Gore
- Vladimir Raičević, direktor, IPSOS Crna Gora
- Jelena Pavićević, marketing direktorka SRB & CG, Molson Coors
- Goran Sovilj, direktor prodaje, GMD Solution
- Predrag Bojović, konsultant, IDEOLOGIA
- Ljilja Pižurica, izvršna direktorka, Nelt MNE
- Aleksandar Mastilović, konsultant, IEEE / Centar za digitalnu transformaciju Beograd
- Sead Delalić, Voditelj AI/ML sektora, Info Studio
- Slobodan Đerić, direktor logistike, Donator
- Milutin Đuranović, direktor i vlasnik mljekare Lazine
- Aleksandra Dimitrijević, HR Manager, MVM Group
- Goran Kovačević, osnivač i suvlasnik, Gomex
- Predrag Šegerec, komercijalni direktor, Voli
- Dejana Crvenica, direktorica područja trading-a, Idea CG
- Jovan Lekić, predsjednik Odbora za trgovinu, PKCG & izvršni direktor, NALL grupa.
FMCG Summit Podgorica je donio više od 6 sati edukativnog programa, 2 sata za druženje i networking, više od 200 učesnika, 15 govornika i 15 promotivnih štandova.

Organizator se zahvaljuje svim sponzorima i partnerima na podršci, uz cilj da sljedeće godine u Podgorici okupi još više stručnjaka i lidera i nadu da će ovo postati tradicionalno okupljanje FMCG industrije.



Join the discussion