Turistička organizacija Opštine Bar počela je regionalnu promotivnu kampanju nastupima u Srbiji, sa prezentacijama u Nišu, Novom Sadu i Beogradu.
U regionalnoj kampanji pored organizatora Nacionalne turističke organizacije Crne Gore su učestvovale i lokalne turističke organizacije Budve, Kotora, Tivta, Podgorice, Kolašina, Žabljaka i Pljevalja.
Na trgovima pomenutih gradova se distribuirao reklamno propagandni materijal i predstavljena je aktuelna turistička ponuda Opštine Bar.
Turistička organizacija je u sva tri grada dodijelila besplatna ljetovanja na barskoj rivijeri koja uključuju pet noćenja na bazi polupansiona za dvije osobe.
Pored nastupa na trgovima organizovani su i sastanci sa predstavnicima turističke privrede i predstavnicima medija. Tom prilikom su pored aktuelne turističke ponude predstavljeni i zdravstveni protokoli koji su na snazi u Crnoj Gori.
Najveće interesovanje iskazano je za cijene u hotelskom i privatnom smještaju kao i uslove koji se odnose na prelazak granice.
Na osnovu iskazanog interesovanja možemo očekivati povratak gostiju sa ovog veoma značajnog emitovnog tržišta.
U okviru regionalne kampanje, očekuju se i nastupi u BiH, Sjevernoj Makedoniji, Albaniji i Kosovu.
Join the discussion