Turististička organizacija Bar promovisala je ponudu destinacije i novogodišnjeg programa na sajmu u Kragujevcu i na dva promotivna događaja u Tirani i Prištini, saopštavaju iz TO Bar.
14. po redu Međunarodni sajam turizma i seoskog turizma na Šumadija sajmu u Kragujevcu trajao je od 23. do 25. novembra i okupio preko 100 izlagača iz Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, Srbije, Republike Srpske i Mađarske.
Turistička ponuda Bara predstavljena je na zajedničkom štandu sa drugim lokalnim turističkim organizacijama, a promovisane su atrakcije grada ,,na dvije čarobne obale”. Najveće interesovanje vladalo je za sedmodnevni novogodišnji program koji će trajati od 27. decembra 2023. godine do 02. januara 2024. na kojem će nastupiti Lepa Brena i 26 izvođača iz Crne Gore i regiona.
Značaj sajma u Kragujevcu prepoznao je i hotel Princess, koji je nastupio zajedno sa TO Bar.
Foto: Hotel Princess, Instagram
U okviru promotivne kampanje na tržištu regiona, promovisani su turistički potencijali destinacije i novogodišnji program na trgu u Tirani 24. decembra i u Priština mall-u 25. decembra. Promotivni događaji su bili u organizaciji NTO CG.
“Tržišta Srbije, Kosova i Albanije su za nas značajna emitivna tržišta sa kojih tradicionalno imamo veliki broj posjetilaca tokom čitave godine. Sa ciljem jačanja turističkih veza i promocije bogate ponude naše destinacije, i u narednom periodu organizovaćemo niz događaja, prezentacija i kampanja kako bismo privukli pažnju potencijalnih posjetilaca” – zaključuje se u saopštenju TO Bar.
Join the discussion