Turistička ponuda opštine Bar je predstavljena novinarima francuskih medija: La Quotidienne, Premium magazine, Routard.com i Ulyces, koji ukupno broje preko 27 miliona čitalaca na mjesečnom nivou.
Tokom posjete organizovane u saradnji sa Nto Crne Gore, novinari su bili u prilici da krstare Skadarskim jezerom, obidju bogato kulturno istorijsko nasljedje kao i da degustiraju specijalitete lokalne kuhinje pripremljene na tradicionalan način na tvrdjavi “Besac”.
Da je Crna Gora jedinstvena destinacija potvrdila je Soléne Duclos, koja ima svoj blog sa preko 10 hiljada posjetilaca i radi za francuski medij Routard – jedna od najpoznatijih serija turističkih vodiča u Francuskoj koja nudi savjete za putovanja za različite destinacije širom svijeta. Routard.com broji skoro 6 miliona mjesečnih posjeta i putem ove popularne platforme Francuzi pronalaze vodiče za destinaciju, praktične savjete za putovanja, preporuke za smještaj, recenzije restorana i zanimljiva mjesta.
„Prvi put sam u Crnoj Gori i nadam se da nije poslednji, jer sam zaista oduševljena. Već prvog dana rekla sam da je ovo veličanstvena zemlja. Mala je, ali nudi mnogo mogućnosti. Jedna od posebnih prednosti je kratko putovanje – od sjevera do mora stiže se za samo nekoliko sati“, kazala je Duclos.
Turistička organizacija Bar intenzivno organizuje studijske posjete predstavnika medija ali i turoperatora kako bi slike i impresije sa naših čarobnih obala na najljepši način predstavili ovim emitivnim tržištima.
Join the discussion