U Mihnenu se od 20 do 24 februara održavao sajam aktivnog turizma koji je okupio preko 1300 izlagača. Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom, predstavila je ljubiteljima aktivnog odmora ponudu naše zemlje.
Posjetioci sajma imali su priliku da se informišu o mogućnostima za planinarenje, biciklizam, kitesurfing i o drugim outdoor aktivnostima, avanturističkim ponudama i kampovanju koje Crna Gora nudi.
Ove godine, turistička ponuda se mogla još kvalitetnije prezentovati zahvaljujući novoj avio konekciji Montenegro Airlines-a na relaciji Minhen – Tivat koja će saobraćati dva puta sedmično, ali i ulaskom najveće avio-kompanije Njemačke Lufthanse na tržište Crne Gore. Podsjećamo, od aprila će jednom nedjeljno saobraćati linija iz Frakfurta i Minhena za Tivat.
“Obzirom da je tokom 2018. ubilježen drastičan skok u posjetama turista koji dolaze u Tivat sa ovih prostora, a imajući u vidu unaprijeđenu avio dostupnost i najave turoperatora, očekuje se još veći porast broja turista sa ovog tržišta”-navodi se u saopštenju Turističke organizacije Tivta.
Osim sajma u Minhenu, turistička ponuda Tivta predstavljena je i na jednom od najznačajnijih centralnoevropskih sajmova turizma-na 28. sajmu “Holiday World” koji se održavao u Pragu od 21. do 24. februara.
Zajedno sa Turističkom organizacijom opštine Budva, koja je bila i nosilac organizacije nastupa, ponudu su pored opštine Tivat predstavile i druge lokalne turističke organizacije, poput Ulcinja, Bara, Kotora i Podgorice kao i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore.
Kako su nam saopštili iz Turističke organizacije Tivta, brošure “Odmaraj aktivno” i “Tivat events 2019” plijenile su pažnju svih prisutnih. Poznajući navike čeških turista, koji su više fokusirani na kamping turizam, aktivne stilove provođenja odmora i orjentisanost na porodični odmor, Tivat je novom brošurom imao što ponuditi i ostati zapažen.
Na sajmu su se održali brojni sastanci, kako sa predstavnicima Privredne komore Češke (ČSOK) i Jugočeške turističke kancelarije do susreta sa medijima.
Nakon susreta, priređena je degustacija tradicionalnih crnogorskih proizvoda tokom koje su novinari imali priliku da od predstavnika lokalnih turističkih organizacija i turističke privrede dobiju detaljnije informacije o novitetima i specifičnostima ponude.
Cjelokupan događaj i promociju naše destinacije, kako na štandu, tako i na bini sajma, uveličala je mlada crnogorska solistkinja Dušanka Belada, koja je izvodila obrade crnogorskih izvornih pjesama.
Na štandu je dogovorena i jedna saradnja kada su u pitanju digitalne marketinške alatke, poput influencing marketinga, koje prate naročito mlađe generacije jer putem društvenih mreža vole da su u toku sa svim dešavanjima i ponudama.
Predstavnici NTO su u ime svih prisutnih izlagaća, uputili tople pozive svim turistima iz Češke, da svoj odmor provedu u Crnoj Gori.
Join the discussion