Na Sajmu turizma u Beogradu pokazano je veliko interesovanje za Park prirode Orjen i outdoor aktivnosti koje organizuje Agencija za razvoj i zaštitu Orjena.
“Zajednički nastup sa Turističkom organizacijom Herceg Novi i Turističkim organizacijama Tivta i Kotora, odnosno Boke Kotorske kao regije, može se ocijeniti kao veoma uspješan. Ovim je Park prirode Orjen stavljen u fokus kao destinacija sa velikim outdoor turističkim potencijalom, ne samo za Herceg Novi, nego za cjelokupnu regiju Boke Kotorske” – saopštavaju iz Agencije za razvoj i zaštitu Orjena.
Na manifestaciji „Gušti Boke“ pored uobičajne mediteranske ponude, u vidu hrane, pića i muzike, zadovoljstvo je bilo vidjeti ponudu konobe „Domestik“ sa Vrbanja, što je upotpunilo kompletan utisak i značaj zaleđa u ukupnoj turističkoj ponudi.
Pored Crne Gore, na sajmu su se predstavili Grčka, Turska, Tunis, Egipat, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Sjeverna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Maldivi, Malezija i Demokratska Republika Sao Tome i Principe, a pojedinačno su nastupali izlagači iz Albanije, Hrvatske i Slovenije. Na sajmu je učestvovalo i preko 40 tur-operatora i agencija; Kontiki, Big Blue, Wayout, Astra Travel, Odeon, Allegra Krstarenja, Belvi, Ponte, Robinson, Plana Tours, Mediteraneo Holidays, Grand, Euroturs, Fibula, Supernova Travel, Nitravel, Sabra i dr.
Sajam turizma u Beogradu je najveća turistička manifestacija u jugoistočnoj Evropi, koji posjećuje 12 500 poslovnih posjetilaca, 65 000 posjetilaca, oko 1000 novinara.
Join the discussion