Turistička organizacija Bar je u prethodnom periodu realizovala značajan broj aktivnosti koji je doprinio boljoj posjećenosti ali i poboljšanju imidža grada Bara. U saradnji sa Opštinom Bar organizovan je trodnevni Novogodišnji hepenig koji je okupio veliki broj naših sugrađana kao i turista koji su odlučili da provedu novogodišnje praznike u Baru.
Foto: Dejan Senić
Veliko interesovanje izazvalo je i klizalište i bila je svojevrsna atrakcija imajući u vidu da je po prvi put postavljeno u našem gradu i da je bilo potpuno besplatno. Procjena je da je na klizalištu tokom mjesec dana ukupno bilo preko 10.000 klizača, dok su procjene da je na trgu Vladimira i Kosare tokom novogodišnjih koncerata bilo prisutno oko 15.000 posjetilaca.
Foto: Sergej Zabijako
U toku januara organizovan je nastup na tri međunarodna sajma: „Ferien 2019“ u Beču, „CTM“ specijalizovanom za aktivne odmore u Štutgartu, dok smo se kao organizatori predstavili u Bratislavi na sajmu „ITF Slovakiatour“.
Turistička organizacija Bar će organizovati i koncert za Dan zaljubljenih 14. februara kako bi se upotpunila turistička ponuda grada, obogatio boravak turistima, ali i našim građanima.
Imajući u vidu da je za kvalitetan razvoj destinacije neophodno imati strateški okvir tokom 2019. godine je planirana izrada strategije razvoja turizma u Baru, koja bi definisala ciljeve, zadatke i smjernice, ali i indikatore koje treba ispuniti u narednom periodu. Potreba za ovakvim dokumentom se pokazala neophodnom kako bi se turizam u opštini Bar razvijao na organizovan način i u skladu sa principma održivosti.
U narednom periodu turistička ponuda grada će se predstaviti na sajmovima turizma F.R.E.E. u Minhenu, Holiday World u Pragu i veoma značajnom sajmu turizma IFT u Beogradu.
“Obzirom da Srbija predstavlja jedno od najznačajnijih emitivnih tržišta smatrali smo da se tu moramo predstaviti na malo drugačiji način u odnosu na ostale sajmove. Posjetioci će pored informacija, imati prilike da uzivaju u bogato kulturnom umjetničkom programu, degustaciji tradicionalnih proizvoda i nagradnim igrama” – saopštili su nam iz stručne službe Turističke organizacije grada Bara.
Naslovna fotografija: Sergej Zabijako
Join the discussion