Iza nas je uspješna poslovna godina realizovana prema Planh i programu rada i tim povodom predstavljamo osvrtna godinu za nama, sa očekivanjima i vizijom da 2025. bude još uspješnija, poručuju iz Turističke organizacije Herceg Novi.
Turističku ponudu obilježile su promocije sadržaja u destinaciji koje je TOHN realizovala na domaćem iinostranom tržištu, samostalno i u saradnji sa drugim LTO I NTO Crne Gore.
Ostvareni su ciljevi kampanje “Herceg Novi više od odmora” a jedan od ključnih faktora uspjeha bio je produženje ljetnje turističke sezone – bolje popunjavanje tokom predsezonskog i posezonskog razdoblja.
TOHN je uz NTO CG imala najaktivniju ulogu u organizaciji sajamskih nastupa. Riječ je o iniciranju i uspješnim organizacijama turističkih sajmova naznačajnim tržištima poput Osla, Ljubljane, Beograda, Zagreba, Kragujevca.
Iskustvo organizacije rezultiralo je povjerenjem lokalnih TO i NTO i kada je riječ o preuzimanju obaveza organizacije specijalizaovaniu promotivnih događaja – tako je TOHN već drugu godinu zaredom organizator promocija i press konferencija u Beogradu i Novom Sadu usmjerenihpromociji zimske sezone u crnogorskim gradovima.
TOHN je bila inicijator i organizator studijskih posjeta novinara i “travel influencera“ iz Zapadne Evrope i Skandinavije, čije su posjete prvenstveno usmjerene na promociju Boke Kotorske kao turističkog regiona CrneGore. Cilj je bio kreiranje dugoročnih efekata koji bi rezultirali boljom izbalansiranošću demografske strukture turista u destinaciji.
“Profesionalnim angažovanjem ostvarili smo visoku vidljivost na emitivnim tržištima širom Evrope. Sprovođenjem strategije digitalnog marketinga postali smo vodeća LTO u Crnoj Gori po broju pratilaca na društveni mrežama. U konkurenciji lokalnih turističkih organizacija Crne Gore, TOHN je prema analizi MariXperience d.o.o. koja je prva crnogorska konsultantska firma posvećena održivom razvojh turizma i član Savjeta za Globalni Održivi Turizam, vodeća destinacija u Crnoj Gori prema broju pratilaca”, navode iz TO HN.
Pored promotivnih aktivnosti nacionalnog i regionalnog karaktera, prioritet su svakako bile promocije lokalnih dešava na, među kojima posebno treba izdvojiti Praznik Mimoze i doček Nove godine – TOHN izdvojila je značajna finansijska sredstva i kadrovske kapacitete za organizacioni dio.
Događaji, manifestacije i festivali u organizaciji, u suorganizaciji i oni koje je TOHN sponzorisala tokom 2024. godine;
Nova godina 2024. – dvodnevni novogodišnji program, Praznik mimoze, Karavani Praznika mimoze, Family Fun Festival 2024, Karavan fešti, Koncerti klasične imediteranske muzike – Classic fever nights, Izlozi pričaju prazničnu bajku, Prvi Orjenski Ljetnji Samit, Izložba Nikola Tesla – Čovjek iz budućnosti, Događaji elektronske muzike– Interakt events i Choose vision, Guitar Art, Big game fishing, Strip festival, Novska skalinada, UltraSwim, BokaBay Trail, Turnir u tenisu za novinare, Trg od Ćirilice, Dani muzike, Trg od knjige, Njegoševi dani, Saxperience, Koncert Ramba Amadeusa, Međunarodni festival klapa, Trke Podi – Mimoza kup, MBAT Podi – Auto Trka, Roots revival, Gradska straža, Moto skup, Međunarodni karate turnir – Grand Prix Mne 2024, TEQBall Montenegro – Turnir crnogorske lige u Teqball-u.
Sa završetkom poslovne godine završava se i poslednja faza projekta “Život na Luštici” u saradnji sa TO Tivat kojise poslednje dvije godine sprovodi na poluostrvu Luštica.
“U poslednjoj fazi, projekat od značaja za diversifikaciju turističke ponude prepoznat je od strane Ministarstva turizma Crne Gore koje je obezbijedilo podršku za realizaciju završne faze. U pitanju je vertikalna signalizacija kojom je i zvanično Panoramska ruta “Životna Luštici” uvrštena u panoramske puteve Crne Gore”, navode iz TO HN.
Turistička organizacija realizovala je projekat “Herceg Novi wedding destination” što je rezultiralo odličnim pozicioniranje grada na mapi destinacija za vjenčanja, odnosno uveliko je povećan broj tematskih grupnih putovanja visokoplatežnih gostiju u vansezonskom periodu.
Ovaj vid turizma koji je posebno za goste iz Zapadne Evrope i SAD-a sve popularniji, dodatno afirmiše potencijale Herceg Novog koji svojom ponudom zadovoljava sve kriterijume idealne destinacije za luksuzna vjenčanja.
“Uvjereni smo da ćemo i iduće godine uspješno nastaviti unapredjenje i proširenje naše turističke ponude, predano nastaviti sa promocijom Herceg Novog fokusirani na održivu budućnost i na usluzi turističkoj privredi i gradji a Herceg Novog”, zaključuju iz TO HN.
Join the discussion