Nacionalna turistička organizacija Crne Gore je, na poziv organizatora virtuelnog turističkog sajma „5th Macedonian Travel Marketplace-Tourism Chalenges and Digital opportunities”, koji se održava 25. i 26. februara predstavila način implementacije oznake “Safe Travels” u Crnoj Gori, kao primjer dobre prakse.
U okviru prvog dana makedonskog turističkog sajma organizovana je panel diksusija, koja podrazumijeva uključivanje eksperata iz oblasti turizma na teme digitalnog marketinga, održivog turizma i implementacije međunarodne oznake za sigurna putovanja – Safe Travels.
Iz NTOCG govorili su o koracima i uslovima za dobijanje oznake “Safe Travels”, te predstavili potencijalne benefite koje crnogorska privreda ima koristeći ovu oznaku.
Nakon panel diskusuje održan je niz sastanaka prijavljenih predstavnika turističkog sektora sa Balkana, među kojima su i predstavnici turističke privrede Crne Gore.
Drugi dan događaja fokusiran je na online B2B sastanke turoperatora iz zemalja Zapadne Evrope i SAD sa turoperatorima sa Balkana.
Macedonian Travel Marketplace, sajamska manifestacija namijenjena privrednicima iz sektora turizma, u organizaciji Nacionalne asocijacije za incoming turizam Makedonije, po prvi put je organizovan virtuelno, zbog okolnosti nastalih pandemijom COVID-19. Fokus je na rješavanju trenutnih izazova turizma koje je uvela globalna zdravstvena i ekonomska kriza i na tome kako iskoristiti mogućnosti koje donosi digitalna ekonomija. Glavni cilj ovog događaja je pružanje realne slike u pogledu očekivanja, trendova i trenutnog stanja u industriji, ali i jačanja samopouzdanja zainteresovanih strana.
Više detalja: www.mtb.org.mk
Join the discussion