U okviru promotivne kampanje “Wild Soul of Europe – Slow Adventure”, koju NTOCG realizuje na tržištu Kine, u proteklim danima održana su dva događaja na kojima je promovisana turistička ponuda Crne Gore.
U nedjelju, 28. februara, održan je promotivni događaj za turističke agente jedne od vodećih kineskih platformi za rezervaciju putovanja Tuniu (https://www.tuniu.com/).
Takođe, u ponedjeljak, 01. marta, svoje utiske iz Crne Gore, putem livestreaming-a koji je ispratilo gotovo 600.000 posjetilaca, predstavio je Liu Zheng, jedan od najuticajnijih kineskih influensera sa preko 4,3 miliona pratilaca na najrasprostranjenijoj društvenoj mreži u Kini ,Weibo.
Direktorica Nacionalne turističke organizacije Željka Radak-Kukavičić obratila se u uvodnom dijelu učesnicima događaja video porukom i istakla da je Crna Gora prepoznata na međunarodnom turističkom tržištu, kao popularna destinacija sa autentičnom i raznovrsnom ponudom. Imajući u vidu da će u budućem periodu sigurnost biti jedan od ključnih faktora prilikom donošenja odluke o putovanju, ona je kazala da je Crna Gora uvela međunarodno priznatu oznaku “Safe Travel” kojom se potvruđuje da su zdravstveno-bezbjednosni protokoli koji se primjenjuju u Crnoj Gori usaglašeni sa globalnim sigurnosnim protokolima. Pozvala je posjetioce događaja da se upoznaju sa ponudom i utiscima koje je podijelio gospodin Zheng, koji je ranije boravio u Crnoj Gori.
Nastavak kampanje “Wild Soul of Europe – Slow Adventure” planiran je za 17. mart, kada će biti organizovan webinar u saradnji sa kompanijom Dragon trail, kao i tokom online događaja pod nazivom “Europe Virtual Travel Trade Show”, koji će se održati od 19. do 23. aprila.
Kampanja Wild Soul of Europe – Slow Adventure” relizuje se u okviru projekta udruženog marketinga u partnerstvu sa Evropskom komisijom za putovanja (ETC) i Turističkom organizacijom Srbije na udaljenim tržištima Kine, SAD-a i Kanade.
Join the discussion