Digitalna kampanja DoBAR dio ljeta je bila izuzetno uspješna, a ostvaren je i sjajan odziv od strane ciljne grupe, smatraju iz Turističke organizacije Bara. Glavni slogan koji je korišćen u kampanji je privukao značajnu pažnju, a osim njega korišćeni su i prateći DoBAR dio mora i DoBAR dio odmora.
Sa kampanjom se započelo 20.06., trajala je sve do 31.08., a dinamika plasiranja oglasa je jednim dijelom bila uslovljena i epidemiološkom situacijom na tržištima. Za potrebe kampanje izađena je i posebna „landing stranica“ na kojoj su bile postavljene atraktivne ponude hotela, privtanog smještaja, agencija ali i ažurne informacije koje se tiču COVID 19 i načina ulaska turista u Crnu Goru.
“Svi oglasi u kampanji su postigli iznadprosječni uspjeh. Kreative su dostigle preko 39 miliona impresija, ostvareno je 411 hiljada klikova i otvaranja landing stranice i više od 915 hiljada video pregleda. Kampanja je sprovedena na tržištu Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Srbije, a ostvarena je i odlična cijena po kliku od svega 0,02 eura” – navodi se u saopštenju.
Kampanja je sprovedena kroz više kanala promocije, a jedan od njih je i Youtube gdje su bile promovisane dvije video kreative od 15 sec i 30 sec sa titlovima. Oglasi su bili postavljeni kao „skippable“ i „non-skippable“ za svako tržište. Najveći broj impresija je ostvario video od 15 sec, naročito na tržištu Srbije, dok je najveći „view rate“ (41,28%) ostvaren na tržištu BiH.
“Google Search kampanja je sprovedena na tržištu BiH i Srbije. Napravljene su AD grupe po turističkim mjestima, urađena je analiza ključnih riječi, a optimizacija je bila svakodnevna na nivou kampanje. Za kampanju je urađeno ukupno 98 oglasa (regularnih i responsive) i 374 ključne riječi. Targetirani su interesi kao što su putovanja, hoteli, smještaj, porodični odmor, plaže i dr. Ostvareno je oko 2.9 miliona impresija i preko 20 hiljada klikova. Google Display kampanja je sprovedena na sva tri tržišta, urađeni su display (statički i dinamički) kao i responsive oglasi (ukupno 135), a najbolje rezultate su ostvarili responsive oglasi i baneri dimenzija 300×250. Ukupno je ostvareno više od 22 miliona impresija i 137 hiljada klikova. Gmail kampanja je takođe urađena za sva tri tržišta, a ostvarila je nevjerovatni prosječni CTR od 14%, a na tržištu Crne Gore od čak 15,5%. Ukupan broj impresija je bio 98 hiljada sa preko 14 hiljada klikova” – ističu iz TO Bar.
Facebook i Instagram kampanja je realizovana na sva tri tržišta i za nju je bio opredijeljen i najveći dio budžeta (46%). Testno je rađena kampanja za dijasporu ( Austrija, Luksemburg, Njemačka i Francuska), a korišćeni su različiti formati oglasa (image, video, slideshowm carousel, story). Ukupan broj oglasa je bio 214, uključujući i sponzorisane objave.
Ostvaren je sjajan reach od 1.6 miliona, više od 13 miliona impresija i više od 235 hiljada klikova.
Osim kroz kampanju TO Bar je vršila promociju i kroz dobro koncipiran mjesečni plan objava na društvenim mrežama (SMM plan).
“Na Facebooku je objavljeno 64 posta koji su podijeljeni (šerovani) 490 puta, postavljano je više od 450 story-ja i odgovoreno je na više od 350 poruka. Broj fanova na Facebooku je porastao za 1894, a na Instagramu za više od 1000” – zaključuje se u saopštenju.
Join the discussion